A la Fundació Vicki Bernadet obrim una nova edició del Curs d’Expert en Polítiques de Protecció a la Infància: COCOBE i Delegat/ada de Protecció, una formació que impulsem juntament amb la Universitat de Barcelona. Es tracta d’una proposta pionera i del primer títol homologat conjuntament entre la UB i una entitat especialitzada, pensada per formar professionals en dues figures clau de la LOPIVI: COCOBE i Delegat/ada de Protecció.
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!Aquesta nova edició incorpora una novetat important: el format híbrid, que facilitarà l’accés a més professionals. El curs manté el seu enfocament rigorós, pràctic i interdisciplinari, amb 150 hores lectives, professorat expert i acompanyament personalitzat durant tot el recorregut formatiu.
El Curs d’Expert en Protecció Infantil s’adreça a professionals que volen especialitzar-se en la prevenció, detecció i abordatge de situacions de violència contra la infància i l’adolescència en l’àmbit educatiu, esportiu i del lleure. Al web del postgrau ja es pot consultar tota la informació sobre el pla d’estudis, el professorat, l’accés i la preinscripció.
Consulta tota la informació i reserva la teva plaça aquí.














